Monòleg 35. Mocs i eleccions

Caguenjudes, duc des de les 3 de sa matinada tornant es rellotges a les 2. Algú me pot dir com sortir d’aquí? I és que això del canvi d’hora és com els projecte independentista de Catalunya: quan ho tenim a tocar, tornam enrere. Putes, és que no en sortim.

I per colmo, ara venen eleccions. Ja me direu quin final de 2020 mos espera. Jo tenc clar que enguany no vull que els Reis me deixin sa Brummel de cada any. Jo el que vull són candidats decidits i valents. Que el que hem vist fins ara, és com sa colònia aquesta: obres es paquet amb il·lusió però quan veus el regal, saps que sempre faràs sa mateixa olor de sempre. Ja està bé.

I entre canvis d’hora i eleccions, ses pcr’s. Pareix que d’aquí a final d’any tots haurem de deixar una mostra des nostres “moquitos” a sa Generalitat. Sa veritat és que cap empresa havia anat tant lluny. Sí, ja sé que tots els governs recullen mostres verdes als seus ciutadans arreu del món, però cap els estudia com ho farà sa Generalitat. Per exemple Espanya: com que no fan estudis, per això hi ha 52 fatxes, vull dir 52 mocs bacterians instal·lats al Congrés.

Però es pla de sa Generalitat, com deia, és molt ambiciós: ni Google ni cap aplicació d’aquestes que t’instal·les al mòbil sense llegir les condicions d’us ho havien tingut present: estudiar els mocs. Estam acostumats a que estudiïn els nostres contactes, ses aficions, per on anem, que feim, que no feim, a quina hora pixam… però, i els mocs? No tenen dret a ser espiats? O voleu que ens passi com a Espanya? Un moc pot dir molt de tu, sobretot si et dius Oriol Mitjà. Es moc que li va fotre a n’Alba Vergés s’estudiarà durant anys a totes ses universitats catalanes.

Seria interessant estudiar també es moc de Vox. Com deu ser? Verd nuclear? Verd bacterià? O verd militar? Deu ser un moc ressec? Pudent? O llefiscós? Més que res per tenir-lo ben apartat des Parlament, que no mos passi com a Espanya.

I així és com els partits independentistes, ara al Govern, podran manipular sa societat catalana i aconseguir un tant per cent d’independentistes mai vist a les properes eleccions. Com que ho sabran tot de nosaltres a través dels mocs, podran variar ses essències i els aromes de sa Brummel que tots demanarem per Reis.

Ara bé. O posam tots els aromes en un mateix laboratori, unint esforços, o ens passarà que tendrem capses de Brummels diferents, però amb sa mateixa olor de sempre. I si això passa, tornarem a quedar enrocats al canvi d’hora.  Au!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

A %d bloguers els agrada això: